[Gelistirici] yeni paketler...

Alper Somuncu alper at alpersomuncu.com
4 Ağu 2007 Cmt 14:28:32 EEST

>Bir çok yeni paketçimiz var... kiminin svn hesabı bile olmasa (Alper sözüm
>sana) onlarca paket yapıyor..

Merhaba,
SVN hesabım yok fakat yaklaşık 1 ay kadar önce başvurumu yapmıştım. Herhalde
her başvurana SVN hesabı verilemez, ben de kendimi kanıtlayabilmek adına bu
konuda ciddiyetle çalışıyorum.

>Ayrıca bugzilla'yı gördükçe sinirim hopluyor, yenipaket diye gelen ne istek
>varsa biri uğraşmaya başlıyor... Arkadaşlar, o yazılım anlamlı mıdır, gerekli
>midir bir bakın, sorun.. Depoda yapıldıktan sonra aylarca bir daha
>ilgilenilmemiş paket yığınları oluşmasın.

Evet, haklısınız. Yaptığım işin sorumluluğunu aldığımı _tekrar_ belirterek ve
bu konuda en azından benden kaynaklanan bir sorun olmayacağını garanti
ediyorum. İçiniz rahat olsun.

>Lütfen her paket isteğine iyi niyetle atlamadan önce bir depo bütünlüğünü
>düşünelim...

Contrib katkıcı deposu ve buraya girecek paketler gerekli rewiev sürecinden
geçiyor ayrıca sorumluların onayı alınmadan da bir paketin eklenmesi mümkün
olmuyor. Uyarınızı dikkate alacağım, bundan sonra bu konuya daha fazla özen
göstereceğimden emin olabilirsiniz.

Eleştiri ve uyarılarınız için ayrıca teşekkür ederim.
---
Alper Somuncu