[Gelistirici] yeni paketler...

Koray Löker loker at pardus.org.tr
4 Ağu 2007 Cmt 13:37:18 EEST

On 04 Aug 2007 Sat 13:28:18 Eren Türkay wrote:

> davranmalıyız, örneğin geda-* paketleri yeni paket istediği olarak geldi ve
> elektronikçiler için vazgeçilmez, paketlenmesi iyi de oldu. Bu ve bunun
> gibi örneklere bakarak hareket etsek daha iyi olacak gibi :)

Kaldı ki, bir sektörün çok işini görecek, çok başarılı bir aileyi paketlemek
de, o sırada vakti olan herhangi bir geliştiriciye düşmeden planlansa bence
daha başarılı bir topluluk davranışı göstermiş oluruz...

Ya o elektronikçi arkadaşlarla oturup pisi paketi konusunda çalışmalı ve
onları yetiştirip, paketleme değilse de, bakımını yapmayı onlara devredecek
biçimde bir süreç planlamalı ya da elektronikten anlayan insanlar pisize
etmeyi üstlenmeli... (öyle değildi diye demiyorum bu arada, örnek...)

Bu arada isteyen geliştirici bir kişi için bile paket yapabilir tabii,
engelleyecek değil kimse, ama o bir kişi bile o paketi kullanıp
kullanmayacağını falan bilmiyor olabilir...

Dediğin gibi ekran görüntüsünü görünce gaza geliyor, ben öyle şık görünüp bir
işe yaramayan kaç tane program gördüm kde-apps'ta... O yüzden açıklama
kesinlikle istemeliyiz. Bu program ne işe yarar, neden olası alternatifler
arasından bu Pardus'ta daha başarılı bir tercih olacaktır gibi bilgileri
paketi isteyen bize sağlamalı...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->