[Gelistirici] yeni paketler...

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
4 Ağu 2007 Cmt 18:53:00 EEST

On Saturday 04 August 2007 14:28:32 Alper Somuncu wrote:

> Contrib katkıcı deposu ve buraya girecek paketler gerekli rewiev sürecinden
> geçiyor ayrıca sorumluların onayı alınmadan da bir paketin eklenmesi mümkün
> olmuyor. Uyarınızı dikkate alacağım, bundan sonra bu konuya daha fazla özen
> göstereceğimden emin olabilirsiniz.

Paketlerin düzgün yapılamaması hakkında bir uyarıda bulunulmadı. Örneğin
çeşitli video türleri arasında dönüşüm yapan kconverter adlı bir uygulamanın
paketlenmesi için bugzillaya hata girildi, ve bu hataya açan kişi sadece "xxx
uygulamasının paketlenmesini istiyorum" yazdı, bu gibi bir durumda o kişiden
uygulama hakkında detaylı bilgi istenilmesi daha uygun düşüyor. Ayrıca
Contrib'deki mconverter paketi aynı işi görüyor ve bugzillaya girilen
uygulamanın paketlenmesine, zaman kaybı yaşanmasına gerek kalmıyor.

Bu ve bunun gibi şeyleri kastetmiş olmalı Koray.

Benim 2Ykr