[Gelistirici] yeni paketler...

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
4 Ağu 2007 Cmt 13:28:18 EEST

On Saturday 04 August 2007 13:19:53 Koray Löker wrote:
> Ayrıca bugzilla'yı gördükçe sinirim hopluyor, yenipaket diye gelen ne istek
> varsa biri uğraşmaya başlıyor... Arkadaşlar, o yazılım anlamlı mıdır,
> gerekli midir bir bakın, sorun.. Depoda yapıldıktan sonra aylarca bir daha
> ilgilenilmemiş paket yığınları oluşmasın.
>
> Lütfen her paket isteğine iyi niyetle atlamadan önce bir depo bütünlüğünü
> düşünelim...

Buna katılıyorum, o uygulamaya ihtiyacı olan insanlar genellikle kde-apps.org
veya başka uygulama tanıtan sitelerden gördüğü screenshotlardan dolayı yeni
paket istediğinde bulunuyor. Eminim ki o istediği uygulamaya sadece kendisi
ihtiyaç duyuyordur. Bence yeni paket isteklerinde daha temkinli
davranmalıyız, örneğin geda-* paketleri yeni paket istediği olarak geldi ve
elektronikçiler için vazgeçilmez, paketlenmesi iyi de oldu. Bu ve bunun gibi
örneklere bakarak hareket etsek daha iyi olacak gibi :)

Saygı, Sevgi
Eren