[Gelistirici] devel -> contrib

Barış Metin baris at pardus.org.tr
30 Nis 2007 Pzt 00:31:56 EEST

Selam,

Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>:
> Acikcasi bir isi yapan bir paket olmasi guzel bir kural. Ancak bence
> deponun geneli icin degil dagitim ISO'suna girecek yazilimlar icin
> anlamli bir kural. Kuralin hedefi, kullanicinin menuyu actiginda ayni
> isi yapacak bir suru programla karsilasip kafasinin karismamasi olmali.

Ben de tam bunu yazıyordum ayrı bir mesaj olarak :). Depo politikası belgesini
buna göre güncellemek bence doğru bir karar olur. Depo içerisinde
destekleyebildiğimiz kadar farklı paketin bulunması kullanıcılar için olsa
olsa faydalı bir özellik olur.

Burada önemli olan "destekleyebildiğimiz kadar paket" konusu. Zaten Doruk'un
sorduğu ve Çağlar'ın da asıl bahsettiği sorun bu sanırım. Bu konuya dikkat
etmemiz gerekiyor fakat kurulum ile birlikte gelen depodaki paketleri taşımak
doğru gelmiyor. Depoya yeni paket alırken biraz daha seçici olmamız şimdilik
sunduğumuz özelliklerden feragat etmeden üretebileceğimiz en mantıklı çözüm
olur bence.

Contrib-2007 uyumu konusu başka bir konu fakat Meren'e katılıyorum.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin