[Gelistirici] devel -> contrib

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
30 Nis 2007 Pzt 00:08:09 EEST

Sun, 29 Apr 2007 22:29:21 +0300, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Bu durumda fikirleriniz nelerdir, depo olduğu gibi kalmalı ve
> politika mı revize edilmeli yoksa politika kalmalı depo mu değişmeli?
> Benim oyumun 2. şıkka gittiği heralde anlaşılıyordur :)
Acikcasi bir isi yapan bir paket olmasi guzel bir kural. Ancak bence
deponun geneli icin degil dagitim ISO'suna girecek yazilimlar icin
anlamli bir kural. Kuralin hedefi, kullanicinin menuyu actiginda ayni
isi yapacak bir suru programla karsilasip kafasinin karismamasi olmali.

ISO'dan kurulmayip, kendisi gidip paket arayuzunden aciklamasina bakip,
secip kurdugu surece ayni isleve sahip baska bir program kurmasinin
hicbir sakincasi olmamali. O noktada artik kafa karisikligindan cok
secim haline geliyor.

O zaman boyle bir kurali tum depoya uygulamanin tek nedeni depoyu kucuk
tutmak, resmi depodan cikacak paketlerin paketcilerinin ileride onlarla
ugras(a)mamasi durumunda paketlerin destegini verme isinin cekirdek
gelistiricilerin basina kalmamasini saglamak olabilir diye dusunuyorum.

Baska bir nedeni var mi?

                   Doruk