[Gelistirici] Fw: kullanma kılavuzu

selim ok selimok at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 22:43:59 EEST

Merhaba,
Bence bu konu çok önemli. Destek konusunda elimizden geleni yapsak bile
yeterli kaynak oluşmuş değil, birçok yardım talebi birbirlerinin tekrarından
oluşuyor. Öte yandan birçok kullanıcı daha nereden yardım isteyeceğini bile
bilmiyor.

Üretilen değerlerin havada kalmaması için kullanım kılavuzu yada ismi her
neyse kullanıcıyı bilgilendirecek gerektiğinde yönlendirecek bir klavuza
ihtiyacımız var.

Önemli konu başlıkları ve bunlara ait alt başlıklar için pardus-wiki altında
bir sayfa açılabilir. Öncelikle bu başlıklar herkesin katılımı ve fikri ile
düzenlenir, ardından içerik oluşturma safhası başlar, bu şekilde hem iş yükü
paylaşılır hemde zaman baskısı ortadan kalkar. Güncelliğini koruyan bilgiler
eski kullanım kılavuzundan alınıp oraya konulabilir. (Yanlış hatırlamıyorsam
öyle bir kılavuzumuz vardı :)

Bu işin wiki içinde yapılması güncelliğin korunması adına da avantaj sağlar.
Hazırlanan belgelerin kamuya açık olması düzenleme ve ekleme açısından
önemli. Bu pdf gibi formatlarla dağıtılan kılavuzlardan uzak durulması
taraftarıyım.

İyi çalışmalar,
Selim