[Gelistirici] Fw: kullanma kılavuzu

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
10 Nis 2007 Sal 22:18:20 EEST

Merhaba,

 Kullanici isteklerine ve aliskanliklarina azami onem gostermek icin
uzun uzun tartisiliyor kimi zaman, sunu da kaale alsak :

Begin forwarded message:

Date: Tue, 10 Apr 2007 21:59:03 +0300
From: "özgül bektaş" <ozgulbektas at gmail.com>
To: Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Subject: [Pardus-kullanicilari] kullanma kılavuzu

Merhaba,
Pardus işletim sistemini deneme ve öğrenme amacıyla ikinci bilgisayarıma
kurdum. Pardus işletim sistemi ile ilgili bir sorun olduğunda, grubunuza
yazarak çözüm bulmaya çalışıyorum. Yazılı kaynak olarak elimde sadece
byte plus dergisinin çıkardığı ve kurulum cd'sini de içeren pardus
dergisi var. Oradan da yararlanmaya çalışıyorum.
         Ancak benim dileğim ve önerim, ısrarla kullanmak için çaba
gösterdiğim ve desteklediğim pardus işletim sisteminin, çalışma düzeni
ve sorunların çözümü konusunda, elimde bir kullanma kılavuzu olmasıdır.

        Bu konuda çalışma yapılıp yapılmadığını ve varsa böyle bir
kaynağı nereden ve nasıl bulabileceğimi bildirirseniz sevinirim. İyi
çalışmalar dileğiyle... Av. Özgül Bektaş