[Gelistirici] Fw: kullanma kılavuzu

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
11 Nis 2007 Çar 00:31:29 EEST

11 Nis 2007 Çar tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Tue, 10 Apr 2007 23:57:14 +0300, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :
>
> Ne guzel! :)
>
> Bu aranan insanlari ve ozelliklerini (fazla supermene kacmadan) bir
> listeleyebilirsek, bunlari cesitli bilisim listelerine yollamak iyi
> olabilir.

http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Etekman/zangetsu/blog/2007/04/07/119/ superman
kategorisine giriyor mu? Teknik yazar ve çevirmen için de bu gece yazacağım
birşeyler...

> Sadece LKD'nin linux-ik listesini degil, turkeyhightech vari listeleri
> kastediyorum. Camiadan insan almak guzel bisi ama camiayi da
> rusvetle ;) genisletmek lazim.

+1

Geliştirici arkadaşlar yukarıdaki ve diğer duyuruları uygun gördükleri
listelere yayabilirler...

ET