[Gelistirici] Fw: kullanma kılavuzu

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
11 Nis 2007 Çar 00:07:28 EEST

Tue, 10 Apr 2007 23:57:14 +0300, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :

> Bu ortaya bir kafa atarak: "Bildiğiniz, tanıdığınız, Pardus
> projesinde yarı zamanlı çalışabilecek bir teknik yazar var mı?"
> diyeyim ve topu kaleye doğru iteleyeyim...
> Ayrıca iki de yarı zamanlı çevirmen peşindeyiz...
Ne guzel! :)

Bu aranan insanlari ve ozelliklerini (fazla supermene kacmadan) bir
listeleyebilirsek, bunlari cesitli bilisim listelerine yollamak iyi
olabilir.

Sadece LKD'nin linux-ik listesini degil, turkeyhightech vari listeleri
kastediyorum. Camiadan insan almak guzel bisi ama camiayi da
rusvetle ;) genisletmek lazim.

                   Doruk