[Gelistirici] Fw: kullanma kılavuzu

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
11 Nis 2007 Çar 00:41:30 EEST

Wed, 11 Apr 2007 00:31:29 +0300, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :

> http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Etekman/zangetsu/blog/2007/04/07/119/
> superman kategorisine giriyor mu?
Acik konusmak gerekirse bence evet :)

Yani sistem yoneticisi olup da; evrak/projelendirme, butce, rapor vs
isleri ile ugrasmak isteyen cok az insan tanidim.

Hani o adama daha is lazimsa, bir taraftan sistem yoneticiligi
yaparken, diger taraftan 5S [1] ihtiyacinda olan sunucu paketlerinin
sorumlulugunu ustlenebilir. Is tanimi daha benzer ilgi alanlarinda olur
en azindan.

Eee... benim burokratik isleri kim yapacak derseniz, ufak ufak
kacayim :)

Bu arada "disari"dan gelecek boyle insanlari almak istemeseniz bile,
boyle bir is arayisinin oldugunun bilisim sektorunde duyulmasi da bence
onemli.

Ozgur yazilim konusunda eleman arayanlar genelde hic duyurmadan
ortalikta kendini ispat etmis insanlari tercih ediyorlar (dogal
olarak), sonra ileride buyuyup ozgur yazilimci olacak ama daha kafalari
henuz bulanik olan genc beyinler de "ozgur yazilim alaninda hic is
aranmiyor, is bulamazsin" diye kotu yola dusuruluyorlar >8)

Duyulsun, begenmezseniz gelen cv'leri raflara koyun sonra :)

                   Doruk