[Gelistirici] Selamlar, Öneriler fikirler sorular :) Nescafe 3 u bir arada.

Taylan darkelf at olympos.org
4 Nis 2007 Çar 11:21:51 EEST

Öncelikle güzel yorumlar için ismail e ve Ali Bey'e teşekkür ederim. Amacım
ikonseti kötülemek zaten değil :) Bahsettiğim gibi ikonun büyük hali oldukça
hoş ama kücüldüğünde perspektif kaybediyor.

Bunun harici olarak bana göre 21x21 de daha güzel duran cift makine ikonu daha
hoş durabilir (Amma velakin artist değilim ;P) Benimki sadece daha farklı
olabilmesi yönünde öneri ikonların direk alın bunu koyun tarzı değil.
Gönderdiğim ise örnekler yani farklı bir ikon olduğunda nasıl durduğuna
dahil. Isteyen ise yapsın mantığı :) (Pisi deki donanım ikonu da kde icinde
gelen bir ikon sanırım).

Doğru yol icin teşekkür ederim .. :) Ama zaten amacım kimseyi ezip geçmek
değildi :)

Saygılarımla,
Taylan Karaoğlu (a.k.a DarkElf)