[Gelistirici] Selamlar, Öneriler fikirler sorular :) Nescafe 3 u bir arada.

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
4 Nis 2007 Çar 10:05:47 EEST

On Wednesday 04 April 2007 09:55:05 Ali Işıngör wrote:
> Tutuculuk yapmak istemem ama sistemdeki ikonların değişmesi için Umut Pulat
> ile konuşmamız gerektiğini, bu tür değişiklikleri birer "iyileştirme"
> talebi olarak kendisinden istememiz gerektiğini düşünüyorum.
>
> Pardus 2007 içinde Tulliana 2.0 simgeseti kullanılıyor ve en zengin Linux
> simgesetlerinden birisi. Mevcut simgesetinden simgeleri "bu olmuş, bu
> olmamış değiştiriyorum" gibi bir yaklaşımla ayıklamak yerine, bu tür
> değişikliklerde önce Umut'un "ikna edilmesi" gerekir. Aramıza yeni
> katıldığı için Taylan arkadaşa "doğru adresi" göstereyim dedim...

> [...]

network-manager'in ikonu için haklısın, kicker'daki değişikliğin Tulliana ile
pek alakası yok. Bir de http://www.catb.org/jargon/html/T/top-post.html .
Sayenizde ESR hit üstüne hit alıyor :p

Öperim.

--
Happiness in intelligent people is the rarest thing I know. (Ernest Hemingway)

Ismail Donmez ismail (at) pardus.org.tr
GPG Fingerprint: 7ACD 5836 7827 5598 D721 DF0D 1A9D 257A 5B88 F54C
Pardus Linux / KDE developer