[Gelistirici] Selamlar, Öneriler fikirler sorular :) Nescafe 3 u bir arada.

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
4 Nis 2007 Çar 16:32:00 EEST

04 Nis 2007 Çar tarihinde, Taylan şunları yazmıştı:
> Öncelikle güzel yorumlar için ismail e ve Ali Bey'e teşekkür ederim. Amacım
> ikonseti kötülemek zaten değil :) Bahsettiğim gibi ikonun büyük hali
> oldukça hoş ama kücüldüğünde perspektif kaybediyor.
>
> Bunun harici olarak bana göre 21x21 de daha güzel duran cift makine ikonu
> daha hoş durabilir (Amma velakin artist değilim ;P) Benimki sadece daha
> farklı olabilmesi yönünde öneri ikonların direk alın bunu koyun tarzı
> değil. Gönderdiğim ise örnekler yani farklı bir ikon olduğunda nasıl
> durduğuna dahil. Isteyen ise yapsın mantığı :) (Pisi deki donanım ikonu da
> [...]

Bu konunun ne geliştiri listesi ile alakası var, ne de buradaki bir seri
nerd'ün kararı önemli, Umut ne derse o olur.

Eğer ikonlarla ilgili öneri/istek v.s varsa bunun doğru adresi bugzilla. Arda
lütfen mesaj onaylarken biraz seçici ol ve _gerçekten_ sadece listeyi
ilgilendirenleri onayla...

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>