[Gelistirici] Selamlar, Öneriler fikirler sorular :) Nescafe 3 u bir arada.

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
4 Nis 2007 Çar 13:27:44 EEST

Wed, 4 Apr 2007 06:15:25 +0300, Taylan <darkelf at olympos.org> :

>  Pardus ekranına baktığımda dört tane şey bana garip gelmekteydi. Bir
> network manager ikonu , powermanager ikonu , pisi deki hardware ikonu
> ve Feedback animasyonu .
Ontanimli grafikleri ile geribesleme ve powermanager'a katilabilirim;
hatta powermanager (kpowersave) ile ilgili dizustu kullanicilarina
farkli, masaustu kullanicilarina simge/tooltip gostersin seklinde
tartismalar da olmustu. KDE'nin geri besleme seysi ise beni ezelden
beri gicik eder.

Ama network-manager simgesi konusunda hemfikir olamayacagim.
Perspektif, vs hikayelerden zerre kadar anladigimdan degil; mevcut
simgenin alternatif onerdiginiz simgeden -bence- daha elegant
durmasindan dolayi. Sekil A'da da goruldugu gibi, grafik begenisi
kisiden kisiye gore degisebiliyor. O nedenle Pardus'un kendi
endustriyel tasarimcisi olmasi gibi bir luksu varken, isi
profesyoneline birakip arkaya yaslanmak cok daha mantikli geliyor.

                   Doruk