[Gelistirici] Selamlar, Öneriler fikirler sorular :) Nescafe 3 u bir arada.

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
4 Nis 2007 Çar 12:20:32 EEST

Merhaba

On Wednesday 04 April 2007 06:15:25 Taylan wrote:
>  Feedback animasyonundan gireyim. Bazılarınız farketmiştir Taskbar da bir
> program açılırken feedback animasyonu başlar bu standart kde de oldukça
> çirkin bir kumsaati dir :) (Evet çirkin anti-aliasing den bir haber bir kum
> saati sanırım pixel pixel cizilmiş zamanında (10 sene evvel)) İsmail in
> biraz başını ağrıtarak bu animasyonu değiştirdim.
Fikir oldukça güzel fakat çalışmayı biraz daha değiştirebiliriz sanırım,
ellerinize sağlık.

> Gelelim network manager ın ethernet ikonuna bazılarınız dikkatini çekmiştir
> belki ethernet connection ikonunun büyük hali oldukca anlaşılır ve hoş
> duruyor.
Oraya gelmesek iyi olur :) bence şimdiki hali simge seti ile uyumlu, belki
biraz yakından bakınca daha anlaşılır oluyor ama böyle kalması taraftarıyım.
Önerdiğiniz simgeyi ilk bakışta cyrstal simge setinin zannettim, tulliana ile
oldukça uyumsuz görünecektir.

> Gelelim pisi deki donanım ikonuna :)
> Şimdi bu sanırım bir entegre :) (Sanırım büyük hali pek benzemiyor doğrusu
> :)) Ve diğer güzel gözüken ikonların içinde çok ciddi sırıtıyor arkadaş
Donanım simgesi yerine konabilecek tek simge görüyorum o da tulliana'daki ksim
simgesi.

> (Ayrıca bildiğiniz üzere ağ ve programlama ikonları da eksik fakat bu baska
> bir hikaye).
Ağ simgesi var fakat programlama simgesi belki değiştirilebilir.

> Gelelim powermanager a power manager ı sırasıyla benzettiğim şeyleri
> söyleyim gerisini siz düşünün.
Tamamen hayal gücüne bağlı :)

> Bence çok daha güzel anlaşılır bir ikon bulunabilir.
Bence oldukça iyi bir seçim.

İyi çalışmalar
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org