[Gelistirici] Selamlar, Öneriler fikirler sorular :) Nescafe 3 u bir arada.

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
4 Nis 2007 Çar 12:07:56 EEST

On Wednesday 04 April 2007 06:15:25 Taylan wrote:
> Selamlar,

Selam,

> Bir başka önerimde gene pisi ile ilgili pisi ile console ekranda iş
> yapıyorsanız package-manager ın update etmeye calısması ve bu surecte pisi
> calısıyor bulması gayet normal ama bunun icin kullanıcıyı her 20 dakikada
> bir uyarması can sıkıcı olabiliyor(özellikle build yapıyorsanız)

Console ekranda sıradan bir masaüstü kullanıcısının iş yapmadığını düşünürsek
burada bir sorun göremiyorum, ki paket build etmekten bahsediyorsun.

Eğer bir "geliştirici" olarak rahatsız ediyorsa, her zaman paket
yöneticisinden "20 dakika"'yı 1 saate çekebilir ya da otomatik güncelleme
kontrolünü kapatabilirsin.

- Faik