[Gelistirici] Selamlar, Öneriler fikirler sorular :) Nescafe 3 u bir arada.

Ali Işıngör isingor at gmail.com
4 Nis 2007 Çar 09:55:05 EEST

İmdi....

Tutuculuk yapmak istemem ama sistemdeki ikonların değişmesi için Umut Pulat
ile konuşmamız gerektiğini, bu tür değişiklikleri birer "iyileştirme" talebi
olarak kendisinden istememiz gerektiğini düşünüyorum.

Pardus 2007 içinde Tulliana 2.0 simgeseti kullanılıyor ve en zengin Linux
simgesetlerinden birisi. Mevcut simgesetinden simgeleri "bu olmuş, bu
olmamış değiştiriyorum" gibi bir yaklaşımla ayıklamak yerine, bu tür
değişikliklerde önce Umut'un "ikna edilmesi" gerekir. Aramıza yeni katıldığı
için Taylan arkadaşa "doğru adresi" göstereyim dedim...

Bu arada Pardus 2008 için "Tulliana 3.0"ı hazırlamak gibi bir planımız
olacaksa da bunun kararını şimdiden vermemiz; beklentilerimizi/eksikleri
içeren bir "ToDo list"i Umut'a aktarmamız gerekir diye düşünüyorum.

Böyle bir ToDo'ya ilk isteğimi de yapayım: Tulliana'nın SVG formatına
geçmesi.

Ali