[Gelistirici] çomar açılış ayarları

Koray Löker loker at pardus.org.tr
2 Eyl 2006 Cmt 14:32:25 EEST

2 Eylül 2006 Cumartesi 14:17 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Splash ve grub için "denenmiş" tema paketleri hazırlarsak güzel
> olabilir. O zaman anlamlı olur, hmm ? :)

onu demek istedim zaten... umut bize bir değil atıyorum iki üç tane açılış
teması hazırlasın.. grub+splash bileşimi falan modunda... bunlar arasında
seçim yapabildiğinde sisteme ne kadar müdahil olabildiğini de görmüş olsun
kullanıcılar.. kendileri yapmakta zorlanabilir ve dahası o kadarını
kolayştırmayalım dert değil... aslında bu söylediğim de lüzumsuz belki ama...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///