[Gelistirici] çomar açılış ayarları

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
2 Eyl 2006 Cmt 14:17:14 EEST

> Bunları bütünlüklü olarak değiştiren temalar yapsak? Marka olayını da
> abartmayalım, sistemin kendisi bizim için açık, özgür bir ürün
> olmalı, vitrin, kartvizit değil... Adam görünümü özelleştirebilirken
> belirli alanları marka yaratacağız diye saklamayalım, markayı
> kaliteyle yaratalım (heyt bee) ya da en iyisi bunu umut'a soralım :-p

 Bunları değiştirmeyi engelleyelim demiyorum, ama bunu değiştirmeyi
kolaylaştıracak (ve bozulmasına da yol açabilecek) bir şey yapalım mı o
konuda kararsızım. Kimse paketlerden çıkan resimler dışında bir şey
kullandırtmıyor.

 Grub mesela çok riskli bu konuda. Sistemin açılışını bozabilir,
kullanıcı elinde kullanılamaz halde bir sistem kalabilir.

 Splash ve grub için "denenmiş" tema paketleri hazırlarsak güzel
olabilir. O zaman anlamlı olur, hmm ? :)