[Gelistirici] package-manager paketi öncesi test ihtiyacı

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
28 Eki 2006 Cmt 23:49:57 EEST

28 Eki 2006 Cts 23:25 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> 28 Eki 2006 Cts 20:58 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
>
> Paket ekleme/kaldırma sorunsuz çalışıyor görünüyor. Ancak herhangi bir
> işlemi iptal ettikten sonra bazı paketler seçili olduğu halde "Paketleri
> kur/kaldır" tuşunun disabled olduğu durumlar oluyor. enabled yapmak için
> paketin işaretini kaldırıp tekrar seçmek gerekiyor.

Bu ben de olmuyor. Ama engelleyici bir şey değil. Buluruz. Paket çıksın hata
raporu girilir, orada çözeriz.

Ciddi bir sorun source repo sorunu. Sendeki çalışan sırada repoları eklesende
eğer listende source repo varsa güncelleme yapamıyorsun. Biraz baktım, source
repo sorunları package-manager'ın bu sürümüne yetişecek bi şey değil
görünüyor. pisi'de de değişiklik gerekebilir.

Ama 1.1_beta6 sürümündeki hatalar ve daha önceki mailda yazdığım bilinen
hatalar düzeltildi bu sürümde. Ben bu haliyle beta7'yi çıkaracam.

Şu an package-manager da bilinen hatalar listesi şöyle:

* repo listesinde source repo olmamalı çeşitli sorunlara yol açıyor.

* repo ekle/kaldır işlemi sonrası hiç bir progress dialog görünmüyor ortada.
Halbuki arkada ekleme/çıkarma işlemi yapıyor. Bu arada package-manager
kullanılamaz.

* güncellenecekler listesinde comar var ise özel bir şekilde ele alınması
gerekiyor. comar kendisini yeniden başlattığından package-manager'ın comar
bağlantısı ve o anda yaptığı işlem kesiliyor. Bunu gürer ile konuşup iyi bir
çözüm üretmeye çalışacaz.

Fatih teşekkürler. :)

- Faik