[Gelistirici] package-manager paketi öncesi test ihtiyacı

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
28 Eki 2006 Cmt 23:25:09 EEST

28 Eki 2006 Cts 20:58 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Bir de iptal tuşu'nun denenmesi iyi olur. Ben de %98.99 civarında sorun
> çıkarmıyor. Bir iki defa sadece sinyal'i comar, ComarJob'a gonderdikten
> sonra; package-manager'a "System.Manager.cancelled" bilgisi'nin
> ulaşmadığını gördüm. Bu durumda ComarJob ölüyor ama Progress penceresi açık
> kalıyor. Bunu tekrarlayabilecek misiniz mesela?

Paket ekleme/kaldırma sorunsuz çalışıyor görünüyor. Ancak herhangi bir işlemi
iptal ettikten sonra bazı paketler seçili olduğu halde "Paketleri kur/kaldır"
tuşunun disabled olduğu durumlar oluyor. enabled yapmak için paketin
işaretini kaldırıp tekrar seçmek gerekiyor.