[Gelistirici] contrib

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
25 Eki 2006 Çar 00:48:21 EEST

Zaten contrib/ geliştiricileri 15 günde bir haber versin dediğim buydu.
Birinizin paketi depoya girdiğinde o paketi maintain etme işi onun olacak
tabiki, atıyorum freemind'ı resmi depoya alınca sorumlusu ben değil sen
olacaksın. Yavaş yavaş resmi deponun işleyişini öğreneceksin, önceleri
atıyorum yeni paket için sorarken bir gün gelecek kafana göre iş
yapacaksın kimsede sana ne oluyor demeyecek.

Burdaki amaç sizin paketleme pratiği, paketlediğiniz uygulamaları
tanımanız ve onlarla zaman geçirmenizi sağlamak. Deponuzda daha önce ciddi
hataları olan paketler vardı ama bunları yavaş yavaş çözüyorsunuz, bunları
çözdükçe tecrübe kazanmıyorsunuz. Hepimizin gittiği yol bu yol zaten.

Bunun dışında pisidepo'nun ayrı olmasında/sizin öyle istemenizde aflan bir
problem görmüyorum, siz böyle mutluysanız nemo problemo.

Bence gayet mantıklı ve pisidepo'nun ayrı olmasında bir sakınca yok, aksine
yararı var -şimdilik- Yeterince deneyim kazanınca Çağlar'ın yazdıkları
gerçekleşecektir.

Resmi depoya girecek paketler konusuna pek sıcak bakmıyorum. Daha önce de
yazıldığı gibi svn'ye yazma hakkımızın olmamasından dolayı paket'in takibi,
güncellenmesi güçleşecektir. Resmi depo için bir süre daha olgunlaşmamızı
beklememiz gerekiyor :) Zaten belli bir süreden sonra pisidepo takımının da
yazma hakkı olacak, değil mi?