[Gelistirici] contrib

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
24 Eki 2006 Sal 23:11:53 EEST

24 Eki 2006 Sal 23:02 tarihinde, caglar at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
> Pisidepo'ya commit eden herkes diğer herked kadar geliştirici, geliştirici
> olmayanlara svn hesabı vermiyoruz zaten malum :) siz sadece resmi depoya
> _şimdilik_ yazamıyorsunuz o kadar. Böyle ben geliştirici değilim falan
> gibi triplere girmeyiniz.

Hehe... Trip yok :)

> Zaten contrib/ geliştiricileri 15 günde bir haber versin dediğim buydu.
> Birinizin paketi depoya girdiğinde o paketi maintain etme işi onun olacak
> tabiki, atıyorum freemind'ı resmi depoya alınca sorumlusu ben değil sen
> olacaksın. Yavaş yavaş resmi deponun işleyişini öğreneceksin, önceleri
> atıyorum yeni paket için sorarken bir gün gelecek kafana göre iş
> yapacaksın kimsede sana ne oluyor demeyecek.

Ama, mesela freemind depoya girdiğinde, paketin sahibine devel'e yazma imkanı
da verilmesi gerekmiyor mu? Ve ya sözlerinden verileceği anlaşılıyorda ben mi
anlamıyorum, malum kafa güzel ona mı yorsam? ;)

> Burdaki amaç sizin paketleme pratiği, paketlediğiniz uygulamaları
> tanımanız ve onlarla zaman geçirmenizi sağlamak. Deponuzda daha önce ciddi
> hataları olan paketler vardı ama bunları yavaş yavaş çözüyorsunuz, bunları
> çözdükçe tecrübe kazanmıyorsunuz. Hepimizin gittiği yol bu yol zaten.
Katılıyorum

> Bunun dışında pisidepo'nun ayrı olmasında/sizin öyle istemenizde aflan bir
> problem görmüyorum, siz böyle mutluysanız nemo problemo.
Bakalım diğer pisidepocular ne diyecek...

Kolay gelsin

---
Software is like sex. It's better when it's free.   -- Linus Torvalds