[Gelistirici] contrib

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
25 Eki 2006 Çar 02:05:30 EEST

25 Eki 2006 Çar 00:48 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Resmi depoya girecek paketler konusuna pek sıcak bakmıyorum. Daha önce de
> yazıldığı gibi svn'ye yazma hakkımızın olmamasından dolayı paket'in takibi,
> güncellenmesi güçleşecektir. Resmi depo için bir süre daha olgunlaşmamızı
> beklememiz gerekiyor :) Zaten belli bir süreden sonra pisidepo takımının da
> yazma hakkı olacak, değil mi?

E bunu yazmışım ya ben;

Birinizin paketi depoya girdiğinde o paketi maintain etme işi onun olacak
tabiki, atıyorum freemind'ı resmi depoya alınca sorumlusu ben değil sen
olacaksın.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/