[Gelistirici] desc_to_repo.py

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
24 Eki 2006 Sal 23:42:57 EEST

On Tuesday 24 October 2006 15:30, caglar at pardus.org.tr wrote:

> Neden? İtiraz etmek için değil ama ben vim'i seviyorum. Bu Qt kodu
> yazacaksan KDevelop kullan demekle farklı değil ki. Benim seçimimi neden
> sen yapıyorsun demez miyim ben adama.

 Ben sana neyle yazacağına dair bir tavsiye vermiyorum (ayrıca vim'i ben de
seviyorum, elle yazılabilmeye devam etmeli pspec'ler de dedim).

 Ben diyorum ki, pspec'lerimiz standart bir araç ile oluşturulmalı ki,
pspec'lerimizi işleyecek yeni araçlarımızı pspec düzenlemek için
kullandığımız uygylamanın kullandığı kütüphaneden faydalanarak yazabilelim,
pspec2po'daki gibi takla atmayalım. Bir kere şu anda ortada olmayan standart
bir araç ile elden geçtikten sonra hepsi, zaten elle yazan kişi için de o
standarda göre devam etmek zor değil.

 Bana "benim seçimimi neden sen yapıyorsun" deme, "kullanacağımız kütüphane
xml içerisindeki comment'leri yutmasın ama" de :)

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing