[Gelistirici] desc_to_repo.py

caglar at pardus.org.tr caglar at pardus.org.tr
24 Eki 2006 Sal 23:30:39 EEST

> [...]
> belirleyip
> her yerde onu kullanmalıyız bence de. Örneğin pspec2po[1]'daki update
> fonksiyonunu gördün mü bilmiyorum, o fonksiyonun öyle (neye benzediğini
> hepimiz biliyoruz :p) olmasının nedeni herhangi bir XML kütüphanesi ile
> güncellemeye kalktığında kaydederken bütün yapının değişiyor olması.
> Kütüphane üzerinden XML'i değiştirip kaydedince elbette valid bir XML
> çıkıyor
> ortaya, fakat SVN farkı onyüzbin satır oluyor.. Dolayısıyla bu tip işlerde
> biz pspec'lerimizi standart araçlar ile işleyemiyoruz.

Tamam bunlara itirazım yok ki benim

>  Gerektiğinde elle de müdahale edebilmeliyiz, burası bence kesin.
> OpenOffice.org'un XML'leri gibi kriptik olmayan ve elle müdahale
> edilebilecek
> kadar okunur şekilde, mümkünse şu anki haline yakın çıktı üreten bir
> uygulama
> ile örneğin piksemel üzerinden bu işi halleden bir editör gerekli bence
> bize.

Neden? İtiraz etmek için değil ama ben vim'i seviyorum. Bu Qt kodu
yazacaksan KDevelop kullan demekle farklı değil ki. Benim seçimimi neden
sen yapıyorsun demez miyim ben adama.

>  pspec2po son ihtiyaç olmayacak büyük olasılıkla bu depolar üzerindeki..
> sed
> ve grep ile halledemeyeceğimiz her türlü pspec değiştirme/işleme işinde
> pspec.po'daki update fonksiyonu gibi fonksiyonlar yazmak zorunda kalmasın
> çocuklar, şeker de yiyebilsinler.

Yemesinler sonra diabet oluyorlar, evet pspec.xml'ler bir görünsün buna da
tamam ama bunu yaparken comment'leri kaybetmek neden? Eğer sorun
Patch/Desc. sırlaması ise oturur elimle düzeltirim bunları ben ama o
commentler benim için değerli 500'e yakın paket ile ilgileniyorum ve bu iş
için bir a4 taşımak istemiyorum, standart xml içine comment yazabilirsin
diyor bende yazıyorum. İtirazım budur benim...