[Gelistirici] desc_to_repo.py

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
25 Eki 2006 Çar 02:02:59 EEST

24 Eki 2006 Sal 23:42 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Ben sana neyle yazacağına dair bir tavsiye vermiyorum (ayrıca vim'i ben de
> seviyorum, elle yazılabilmeye devam etmeli pspec'ler de dedim).

Hmm, pardon yanlış anlamışım.

> Bana "benim seçimimi neden sen yapıyorsun" deme, "kullanacağımız kütüphane
> xml içerisindeki comment'leri yutmasın ama" de :)

İlk kısmı yanlış anladığıma göre ikinciyi demeye devam ediyor ve yanına ',"
gibi karakterlerin gitmesini de ekleyerek bir arttırıyorum :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/