[Gelistirici] The Road Ahead

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
17 Eki 2006 Sal 14:44:38 EEST

17 Eki 2006 Sal 14:47 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Ha? Diyorum ki, 1.1 için zorunlu olsun bunun yetişmesi ve sağlıklı
> çalışması (ya da şöyle diyelim, başka bir şeyi bozmadığı, engellemediği
> sürece -bir şekilde- çalışması) ama bu zorunluluğu kabul etmemiz, beta'da
> bunun varlığını gerektiriyorsa önceliğini yükseltip birinci gruba koyalım.
>
> Beta feature-proof mu olacak onu anlamadım da kısaca...

Yapmamız gereken başka işler varken buna neden öncelik vermek gerektiğini
anlamadım. Atıyorum kodlaması 1 hafta testi 1 hafta sürecekse 2 hafta zaman
kaybedeceğiz bu yüzden, kaptan daha sıcak karşılayacak, makinaya stick
çıkınca popup edecek diye çok uzun bir süre, daha kısa bir zamanda yapmam
içinde başka işlerle ilgilenmemem gerekiyor 1.1 sonrasında depoya giren bir
paket olmasında hiçbir bir mahsur görmüyorum.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/