[Gelistirici] The Road Ahead

Koray Löker loker at pardus.org.tr
17 Eki 2006 Sal 15:04:27 EEST

17 Eki 2006 Sal 14:44 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> anlamadım. Atıyorum kodlaması 1 hafta testi 1 hafta sürecekse 2 hafta zaman
> kaybedeceğiz bu yüzden, kaptan daha sıcak karşılayacak, makinaya stick
> çıkınca popup edecek diye çok uzun bir süre, daha kısa bir zamanda yapmam
> içinde başka işlerle ilgilenmemem gerekiyor 1.1 sonrasında depoya giren bir
> paket olmasında hiçbir bir mahsur görmüyorum.

Eğer 2 hafta alacaksa ve sunduğu özellikler sadece bunlarsa elbette gereksiz;
(kaptan'dan çok pynotifier ile ilgiliyim bu arada) ancak benim hatırladığım
ağ durumunu gösteren bir araç eksiğini de bununla kapatacağımızdı örneğin.

malum sistem kullanıcılarının "yerel ağ 100mbit/sec bağlı" diye gördükleri
ve "internetteyim" diye yorumladıkları hikaye bizde yok ve network-manager
açıp da bağlantı açık mı, ip almış mıyım diye bakmanın daha kolay yolu olarak
tray'de bir simge olacaktı...

sonrasında pynotifier onu da yapacak, dertler hallolacak hale getirmiştik bunu
sanki.. ama yanlış hatırlıyor da olabilirim.. bence 1.1'de bu konuda bir adım
atmış olursak güzel olur, bunun için atacağımız taş ürküttüğümüz kurbağaya
değmez diyorsan o ayrı...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///