[Gelistirici] The Road Ahead

Koray Löker loker at pardus.org.tr
17 Eki 2006 Sal 14:47:37 EEST

17 Eki 2006 Sal 13:37 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Neden? Kullanışlıkla istediğini getirsinde sürüm engelleyici ne götürüyor
> onu anlamadım :)

Ha? Diyorum ki, 1.1 için zorunlu olsun bunun yetişmesi ve sağlıklı çalışması
(ya da şöyle diyelim, başka bir şeyi bozmadığı, engellemediği sürece -bir
şekilde- çalışması) ama bu zorunluluğu kabul etmemiz, beta'da bunun varlığını
gerektiriyorsa önceliğini yükseltip birinci gruba koyalım.

Beta feature-proof mu olacak onu anlamadım da kısaca...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///