[Gelistirici] PiSi modüllerinin nesi eksik?

Barış Metin baris at pardus.org.tr
16 Eki 2006 Pzt 03:37:18 EEST

16 Eki 2006 Pts 02:40 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> 16 Eki 2006 Pts 01:24 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
>
> Yanılıyorsun, 3773 nolu hataya açıklama yazdım, biz bu sorunla
> karşılaştığımız için mesela pspec2po'da XML parser kullanmadan dosyayı
> değiştirmek yolunu seçtik. Bu sorunun benim bildiğim makul bir çözümü yok.

Yanılmıyorum aynen söylediğimi söylüyorsun. Bu tam bir tavuk yumurta hikayesi.
PiSi kodu yeterli işlev sunamadığı için mi kullanılmıyor, yoksa
kullanılmadığı için mi PiSi kodu yeterli işlev sunamıyor?

Bu sorunla daha önce karşılaştıysanız bir de hata girseydiniz keşke. pspec2po
daki kod _gerçekten_ gereksiz. Görkem'in ihtiyacı olan betiği yazmak için
aynı kodu tekrar yazmak istemediğim için ben bildirdim hatayı mesela :).

Şimdi basitçe aşağıdaki gibi bir subclass kullanabilirim ama dediğin gibi
biçimi değiştirecek bu başka hataları da var. Bkz. 3777
class NewSpecFile(pisi.specfile.SpecFile):
  def read_hook(self, errs):
    pass

> Bu özel sorun dışında, pisi modüllerinin kullanımı iyi bir şey tabi, ama
> bunu zorlamayla değil, modülleri kullanacak kişilere daha çok hitap edecek
> hale getirerek sağlayabiliriz sadece. 1.1 sürümünü aradan çıkarır çıkarmaz
> buna başlamamak için bir sebep göremiyorum.

Yukarıdaki örnekte PiSi = tavuk, son kararda PiSi'nin bu betikler tarafından
kullanılmaması = yumurta ;).

> Duplicate koda dayanamıyorum diyorsan, mesela yalı'daki users.py'yi atıp,
> kullanıcıları çomarın user manager betiğiyle yaratmakla işe
> başlayabilirsin :p

YALI içerisine o kod eklendiği zaman ÇOMAR'da user manager diye bir şey
yoktu :). Başka bir hata raporunda bahsettiğim hostname kodu gibi onu da
ÇOMAR'a aktaracağız tabi...

--
Barış Metin