[Gelistirici] PiSi modüllerinin nesi eksik?

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
16 Eki 2006 Pzt 02:40:13 EEST

16 Eki 2006 Pts 01:24 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Biz kendi kodumuzu kullanmadığımız
> için olan sorunu da görmüyoruz

Yanılıyorsun, 3773 nolu hataya açıklama yazdım, biz bu sorunla karşılaştığımız
için mesela pspec2po'da XML parser kullanmadan dosyayı değiştirmek yolunu
seçtik. Bu sorunun benim bildiğim makul bir çözümü yok.

Bu özel sorun dışında, pisi modüllerinin kullanımı iyi bir şey tabi, ama bunu
zorlamayla değil, modülleri kullanacak kişilere daha çok hitap edecek hale
getirerek sağlayabiliriz sadece. 1.1 sürümünü aradan çıkarır çıkarmaz buna
başlamamak için bir sebep göremiyorum.

Duplicate koda dayanamıyorum diyorsan, mesela yalı'daki users.py'yi atıp,
kullanıcıları çomarın user manager betiğiyle yaratmakla işe
başlayabilirsin :p