[Gelistirici] PiSi modüllerinin nesi eksik?

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
15 Eki 2006 Paz 23:41:20 EEST

15 Eki 2006 Paz 22:37 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Pardusman'in db'ye bulaşmamak ve performans gibi bazı ihtiyaçları olduğu
> için pisi'yi kullanmadığını ve 1.1 sonrasında yapacağımız iyileştirmelerle
> pisi'yi kullanmaya başlayacağını ümit ediyorum. Fakat yukarıdaki diğer
> örneklerin pisi kullanmamak için bir nedeni olduğunu düşünmüyorum. Asksine
> aynı işi tekrar tekrar yapmamış olacağız, bu işler PiSi içerisinde zaten
> yapılıyor. PiSi modüllerini kullanmadığımız zaman 3773 gibi hataları görme
> ihtimalimiz de azalıyor.
>
> Lütfen "ben pisi api'yi sevmiyorum" gibi sanatçı kaprisleri yapmayın,
> [...]

+1

Kimse kullanmıyor çünkü ortada api mapi yok, ya da var ama çok fazla eksiği
var diyelim. Sanırım şu ana kadar api için pek zaman da olmamış. Daha çok
pisi'nin sorunları ve eksikleri ile uğraşılmış. Bu yüzden herkes kendi işi
için kendi kodunu yazmış.

Şu an scriptlerin kendi yaptıkları ama api de olması gereken kısımları da
çıkarır taşırız api'ye, bundan sonrası içinde ihtiyaçlar doğdukça dediğin
gibi hata raporu olarak girilmesi en mantıklısı. Ama bu işler ne zaman
yapılır, tabii ki 1.1 sonrasına. :P Alıştık artık dimi. :)

- Faik