[Gelistirici] PiSi modüllerinin nesi eksik?

Barış Metin baris at pardus.org.tr
16 Eki 2006 Pzt 01:24:55 EEST

16 Eki 2006 Pts 01:06 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> ne kadar ekmek o
> kadar köfte...

Yazdıklarından gerçekten hiç bir anlam çıkartamadım, o yüzden daha anlamsız
bir deyim ile bitirdin herhalde :). Ne alaka? :).

Yapılmıyor dediğin şeyin pisi modülleri kullanarak yapıldığını söyledim, daha
fazla açıklamaya gerek yok eminim. Biz kendi kodumuzu kullanmadığımız için
olan sorunu da görmüyoruz, çıkarımım ve bu konunun açılmasının nedeni de
buydu; bunu da yinelememe gerek yok eminim... "Beğenmiyorum, yapmayacağım"
dersen yapma ama gereksiz ve kirli iş yapılması benim hoşuma gitmiyor;
gördüğüm yerde uyarmaya devam edeceğim.

--
Barış Metin