[Gelistirici] AIGLX

Mert Uzbaşlı mert at bunalmis.com
15 Eki 2006 Paz 22:23:36 EEST

Gökmen GÖKSEL wrote On 15-10-2006 19:58:
> 15 Eki 2006 Paz 15:14 tarihinde, Mert Uzbaşlı şunları yazmıştı:

> benim sorun eski xorg 7 küsür paketlerini kurup üzerine yaptığım yanlış
> güncellemelerdenmiş ki çözdük,( nasıl yaptın die sorma :p )
> sende başka bişi var gibi şunu dener misin ;
>
> 	$ beryl --replace --indirect-rendering --use-cow
>
> bu arada tüm efektler tamam sadece window manager gözükmüyor değil mi ?

Efekt mi? O da ne? :(

Verdiğin komutla da bişey değişmedi. Efektte wm!de yok...

beryl-manager'ı açtıktan sonra beryl pencere yöntecisini seçince;

kwin: Fatal IO error: client killed
XGL Absent, checking for NVIDIA
Nvidia Present
Relaunching beryl with __GL_YIELD="NOTHING"
XGL Absent, checking for NVIDIA
Nvidia Present
beryl: Another window manager is already running on screen: 0
beryl: No manageable screens found on display :0

diyor.. Anlamı açık ama nedenini anlayamadım.