[Gelistirici] AIGLX

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
15 Eki 2006 Paz 19:58:20 EEST

15 Eki 2006 Paz 15:14 tarihinde, Mert Uzbaşlı şunları yazmıştı:
> Onur Küçük wrote On 15-10-2006 14:53:
>
> Option     "DisableGLXRootClipping" "True"
>
> ekleyip denedim ama sonuç hala aynı. Gökmen'in sorunu da benimkisiyle aynı
> sanırım. Gökmen sen çözebildin mi?
benim sorun eski xorg 7 küsür paketlerini kurup üzerine yaptığım yanlış
güncellemelerdenmiş ki çözdük,( nasıl yaptın die sorma :p )
sende başka bişi var gibi şunu dener misin ;

	$ beryl --replace --indirect-rendering --use-cow

bu arada tüm efektler tamam sadece window manager gözükmüyor değil mi ?

--
Gökmen GÖKSEL