[Gelistirici] Mono / Beagle / Kerry Part n, ( n -> oO)

Koray Löker loker at pardus.org.tr
10 Eki 2006 Sal 09:27:18 EEST

09 Eki 2006 Pts 22:15 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Ben Kerry'nin
> bırakın dağıtımda öntanımlı gelmesini, Pardus'un en önemli artısı
> (masaüstü arama) olarak insanların gözüne sokulması taraftarıyım. Çok
> önemli bir promosyon aracı olarak kullanılabilir, etkin kullanımı halinde
> herkesin işini çok kolaylaştırır, zaman kazandırır, eve erken vardırır, vb.

Ben de bunu Pardus kurduğum ve başka taraflarından ziyade bu tip üretkenlik
araçlarına kanabilecek "yetişkin"lere anlatırken denedim. İlk tepki "Haa
Google Desktop gibi..." oluyor yani zaten bu anlamda geç kalmış durumda
sayılabiliriz...

Bir de Görkem'le paylaştığım bu gazın kullanıcıda çok karşılığı olmadı. Millet
pek öyle keyword searchle dosya bulma mantığına alışkın değil. Kullanıcının
işine yarar diyoruz, ama alışkanlık olarak nerd aleti bu...

Bence CD'de olsun, Kaptan'a bağlı olsun... Adını Kerry, kendisini de it
olmaktan çıkaralım, Kaptan kulağına ezan okusun, adını Keriman yapsın miço
etsin.

yüzük de kiminse verin sahibine...

--
Koray Löker