[Gelistirici] Mono / Beagle / Kerry Part n, ( n -> oO)

Barış Metin baris at pardus.org.tr
10 Eki 2006 Sal 04:46:07 EEST

09 Eki 2006 Pts 20:10 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> Kendileri bende 1. ayını falan tamamladı ve eski index kaybetme sorununu
> tekrarlamadı, tekrar öntanımlı olarak kurulmalarını masaya yatırmak
> istiyorum :), yorumlar?

Ben de bir süredir test ediyordum bunu. Üç hafta boyunca index kaybetme
sorununu yaşamadım fakat performansından memnun değilim. Sık olmasa da (üç
hafta boyunca sanırım 3-4 defa oldu) bazen beagled veya beagled-helper'ın
işlemci kullanımı tepe yapıyor ve çalışmamı güçleştiriyor, sonuçta kapatmak
zorunda kalıyorum.

Bir de Kerry'nin yapılandırma arayüzü ile ilgili bir-iki sorun vardı, yanlış
hatırlamıyorsam çökme ile sonlanan... Çok sık kullanmıyorum arayüzü ama bu
süre için de bir-iki defa da arama yaparken çöktü.

Ek olarak, beagle/Kerry daha önce Firefox geçmişinde de arama yapabiliyordu
fakat depodan kurduğum pakette bu eklenti yok.

Benim oyum yalnızca CD'de bulunması fakat kullanıcının önüne sunulmaması,
Kerry ve beagle'ın halen zamana ihtiyacı var, eğer başka biri yerini almazsa
iyi olacak sanırım.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin