[Gelistirici] Mono / Beagle / Kerry Part n, ( n -> oO)

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
9 Eki 2006 Pzt 22:15:09 EEST

S.Çağlar Onur wrote On 09-10-2006 20:10:
> Selamlar;
>
> Kendileri bende 1. ayını falan tamamladı ve eski index kaybetme sorununu
> tekrarlamadı, tekrar öntanımlı olarak kurulmalarını masaya yatırmak
> istiyorum :), yorumlar?

Merhaba

Açıkçası Kerry'yi oldukça beğendim. Son kullanıcının eski e-postalarını,
yazışmalarını, ofis dosyalarını vb hızlıca bulmalarına imkan veriyor.
Ben Kerry'nin
bırakın dağıtımda öntanımlı gelmesini, Pardus'un en önemli artısı
(masaüstü arama) olarak insanların gözüne sokulması taraftarıyım. Çok
önemli bir promosyon aracı olarak kullanılabilir, etkin kullanımı halinde
herkesin işini çok kolaylaştırır, zaman kazandırır, eve erken vardırır, vb.

Bu arada, eğer CD'ye sokmayalım dersek, bu programı
arayıp bulduktan sonra sisteme kurup gerçekten kullananların sayısının
%1'i geçmeyeceğine bahse girerim. Yani eğer CD'ye girmeyecekse,
zahmet edip derlemeyelim bile :-)

Bu arada Vista'nın en önemli artılarından birisi de "Desktop Search",
birisi "Vista'da desktop sörç var, Pardus'ta yok" derse, "pisi it kerry"
komutunu verin demeyeceğiz herhalde?

Kısacası, CD'de yer varsa, Kerry için +1.

İyi çalışmalar
Görkem