[Gelistirici] Mono / Beagle / Kerry Part n, ( n -> oO)

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
10 Eki 2006 Sal 08:35:14 EEST

10 Eki 2006 Sal 04:46 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Ben de bir süredir test ediyordum bunu. Üç hafta boyunca index kaybetme
> sorununu yaşamadım fakat performansından memnun değilim. Sık olmasa da (üç
> hafta boyunca sanırım 3-4 defa oldu) bazen beagled veya beagled-helper'ın
> işlemci kullanımı tepe yapıyor ve çalışmamı güçleştiriyor, sonuçta kapatmak
> zorunda kalıyorum.
>
> Bir de Kerry'nin yapılandırma arayüzü ile ilgili bir-iki sorun vardı,
> yanlış hatırlamıyorsam çökme ile sonlanan... Çok sık kullanmıyorum arayüzü
> ama bu süre için de bir-iki defa da arama yaparken çöktü.

Bunların hiçbirini yaşamadım ben :)

> Ek olarak, beagle/Kerry daha önce Firefox geçmişinde de arama yapabiliyordu
> fakat depodan kurduğum pakette bu eklenti yok.

caglar at zangetsu ~ $ pisi info -vf beagle | grep xpi
Dosya bilgisi bulunamadı
/usr/share/beagle/beagle.xpi, type: data, size: 39055, sha1sum:
3dfa5d6e5b9229307460ebad657b3a330b75c7bc

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/