[Gelistirici] Mono / Beagle / Kerry Part n, ( n -> oO)

Arda çetin arda at pardusman.org
10 Eki 2006 Sal 10:23:42 EEST

Merhabalar,

10 Eki 2006 Sal 04:46 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Ben de bir süredir test ediyordum bunu. Üç hafta boyunca index kaybetme
> sorununu yaşamadım fakat performansından memnun değilim. Sık olmasa da (üç
> hafta boyunca sanırım 3-4 defa oldu) bazen beagled veya beagled-helper'ın
> işlemci kullanımı tepe yapıyor ve çalışmamı güçleştiriyor, sonuçta kapatmak
> zorunda kalıyorum.

Bir-iki haftadır kullanıyorum ve bazı zamanlarda (altta OO.o gibi bir uygulama
çalışıyorsa mesela) Intel 1.7 Centrino işlemcili bir makinede bile farenin
bir kaç saniye donmasına sebebiyet verebiliyor.
Minimum tavsiye ettiğimiz makinelerde bu tip sorunların daha çok karşımıza
çıkmasından endişeliyim.

> Benim oyum yalnızca CD'de bulunması fakat kullanıcının önüne sunulmaması,
> Kerry ve beagle'ın halen zamana ihtiyacı var, eğer başka biri yerini
> almazsa iyi olacak sanırım.

"Desktop Search" mantığı kullanıcılara henüz alışagelmiş bir uygulama olmasa
da Google Search ve Vista'yla birlikte insanlar Pardus'da da (kullanmasalar
bile) bu özelliği arayacaklardır.
Bunu göz önünde bulundurarak CD ile birlikte gelsin ancak
kullanıp/kullanılmayacağının seçimini Kaptan üzerinden kullanıcı yapsın.

--
Arda Çetin <arda at pardusman.org>
http://arda.pardusman.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds