[Gelistirici] Yeni dönem seminlerleri

Barış Metin baris at pardus.org.tr
9 Eki 2006 Pzt 00:03:19 EEST

08 Eki 2006 Paz 23:40 tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:
> Selam,
>
> Daha önce bir kaç kez Bursa'da seminer verilmesi ile ilgili e-posta
> atmıştım bilgi at pardus.org.tr' ye ve bir türlü birşeyler başlatamamıştık.
> Eğer, seminerler tekrar gündeme geldiyse ve Bursa'ya gelmek gibi bir
> planınız varsa, bunun için gerekli olan herşeyi ayarlayabileceğimi
> düşünüyorum.
>
> İlgi ve bilginize...

Dediğim gibi bu sunumlar LKD ve INETD tarafından düzenleniyor. Yer ve diğer
konular bizden bağımsız. Yalnızca Pardus geliştiricileri arasından sunum
vermek isteyenler var mı, öğrenmek için buraya gönderdim.

Bu arada, bu hafta içerisinde cevap vermemiz gerekiyor. Bir önceki mesajda
yazmayı unutmuşum.

--
Barış Metin