[Gelistirici] Yeni dönem seminlerleri

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
8 Eki 2006 Paz 23:40:56 EEST

08 Eki 2006 Paz 22:50 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

Selam,

Daha önce bir kaç kez Bursa'da seminer verilmesi ile ilgili e-posta atmıştım
bilgi at pardus.org.tr' ye ve bir türlü birşeyler başlatamamıştık.
Eğer, seminerler tekrar gündeme geldiyse ve Bursa'ya gelmek gibi bir planınız
varsa, bunun için gerekli olan herşeyi ayarlayabileceğimi düşünüyorum.

İlgi ve bilginize...