[Gelistirici] Yeni dönem seminlerleri

Arda Çetin arda at pardusman.org
11 Eki 2006 Çar 13:54:28 EEST

08 Eki 2006 Paz 22:50 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Selam,
Merhabalar,

> Bende buraya sormak istedim. Öncelikle Pardus ile ucundan kıyısından ilgili
> herhangi bir konuda sunum yapmak isteyen var mıdır? Yalnızca istediğiniz
> konuyu ve nerede sunum yapmak istediğinizi (hangi il) yazmanız yeterli.
> Sunum tarihleri sonradan belirlenecek ve bildirilecek.

Aklımda uzun zamandır düşündüğüm "Kurumlar için Pardus'a Geçiş" konulu bir
seminer vermek var aslında..
Bunun dışında 1.1 sonrasında Makine Mühendisleri Odası İstanbul Şubesi'nde
Pardus kurulu bilgisayarlarda ücretsiz Linux eğitimi vermek gibi bir planımız
var. (Eğitimin isminde Linux geçiyor olsa da Pardus ve Pardus teknolojileri
üzerinde yoğunlaşacağım.)

İlgi & bilgi.

[1] http://www.mmoistanbul.org
--
Arda Çetin <arda at pardusman.org>
http://arda.pardusman.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds