[Gelistirici] Yeni dönem seminlerleri

Barış Metin baris at pardus.org.tr
8 Eki 2006 Paz 22:50:31 EEST

Selam,

Bugün Ahmet Derviş ile görüştüm ve yeni dönem için seminerleri organize etmeye
başladıklarını söyledi. Daha önce Mustafa Hoca da konuyu açmıştı. Seminerler
LKD ve INETD için IBM Linux Merkezi'nde olacakmış. Sanırım İstanbul, Ankara
ve İzmir için.

Bende buraya sormak istedim. Öncelikle Pardus ile ucundan kıyısından ilgili
herhangi bir konuda sunum yapmak isteyen var mıdır? Yalnızca istediğiniz
konuyu ve nerede sunum yapmak istediğinizi (hangi il) yazmanız yeterli. Sunum
tarihleri sonradan belirlenecek ve bildirilecek.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin