[Gelistirici] Bugzilla çevirilerini kim yapıyor?

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
5 Eki 2006 Per 22:20:21 EEST

05 Eki 2006 Per 22:04 tarihinde, Mehmet D. AKIN şunları yazmıştı:

> Hemen ilk görüşte karar vermeyip biraz daha deneyebiliriz :) ..

Mehmet, o özellikler falan beş para etmez, bugzilla bile gereğinden fazla. Tek
gereken, sistemin kullanan kişilerin günde en fazla 30 saniyelik ilgisiyle
bile yürüyebilmesi.

Ben yapacağım işleri, gelişme durumlarını, bitişlerini falan bugzillaya
girmiyorum, işi yapmaktan fazla zamana maloluyor, dediğim 30 saniyeden fazla
zaman alacak herhangi bir şeye de girmem, kalem ve bir not defteriyle 5
saniye tutmuyor bu işleri eklemek ve bitenleri çıkarmak, niye vaktimi boşa
harcayayım? Bana ne açılış sayfasından, custom fieldlardan, pluginlerden
yahu. Bu yazılımlar işi kolaylaştırmıyor, işin önüne geçiyor bu halleriyle.

Birileri bilgi girip güncellemedikçe ise bütün otomatizasyon ve listeler,
grafikler vs güncel durumu ve gidişatı ifade edemeyecektir.

Bugzilla kullanıcılarla takip edilebilir bir hata iletişimi sağlıyor, bu güzel
bir şey. Bunun daha iyi olması için gereken, bu iletişimin daha basitleşmesi
ve hızlanması, o kadar.