[Gelistirici] Bugzilla çevirilerini kim yapıyor?

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
5 Eki 2006 Per 19:03:36 EEST

On Thursday 05 October 2006 10:42, Barış Metin wrote:
> 05 Eki 2006 Per 18:17 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
>
> Bugzilla'dan vazgeçiyor olsak bile yeni bir hata takip sistemi yazmaya
> çalışmanın doğru olmadığını düşünüyorum. Tamam kullandığımız Bugzilla bizi
> bezdirmiş olabilir ama bir de hata takip sistemi projesini idare etmeye
> çalışmayalım. Hele bunu çekirdek gruptan hiç beklemeyelim. Alem hata takip
> sistemi görmesin bizden, Pardus'u görsün yeter.

 Total +1.

> Örneğin,  Django projesinin de kullandığı Trac'a bakabiliriz mesela.
> Zamanında baktığımızda dağıtım gibi çok dallı projeler için uygun değil
> demiştik. Yine de bakılabilir, üç sene geçti aradan.

 Ben iki yıldır Trac'ın devel listesini çok da yoğun olmayan bir ilgi
seviyesinde takip ediyordum. Bir çok şey değişti evet, fakat çok köklü bir
değişiklik de olmadı benim gördüğüm kadarı ile.

 Az önce baktım, RoR ve wp-plugins Trac kullanıyor, Trac aynı Trac.

 Her neyse asıl ben Bugzilla'dan neden birden soğuduk onu anlamadım, bu
yerelleştirme ile iligli bir thread değil miydi? (Bugzilla yıllardır arada
bir böyle kazalara kurban gidiyor Pardus'ta, bir şekilde yırtıyor ama sonra).

 Koray "Bugzilla'dan daha kullanışlı bir araç" demiş, nesi kullanışsız
geliyor, şu anda ne derdimiz var onu bir ortaya çıkarsak daha güzel fikir
yürütürüz bence.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing