[Gelistirici] Bugzilla çevirilerini kim yapıyor?

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
5 Eki 2006 Per 19:28:42 EEST

05 Eki 2006 Per 19:03 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:

>  Koray "Bugzilla'dan daha kullanışlı bir araç" demiş, nesi kullanışsız
> geliyor, şu anda ne derdimiz var onu bir ortaya çıkarsak daha güzel fikir
> yürütürüz bence.

Benim en büyük şikayetim sürüm yönetimi, roadmap ve iyileştirme işlerini
bugzilladan yapmak konusundaydı, bunları ayrı tutmak için bir çalışma
yapıyorum, programdan ziyade süreç önemli burada. Bu otomatik araçlar
gereksiz bürokrasi de yaratabiliyor, belki kağıt kaleme döneriz :)

Ama buglar için bugzilla iyidir, eldeki db'yi taşımakla falan da uğraşmamış
oluruz. Belki kullanıcıların önem derecesi belirleyememesi, duplicate vb
işaretlemelerde hazır commentler falan gibi bikaç şey eklenerek daha rahat
çalışılabilen bir hale getirilebilir. Kategorileri falan da bir düzenlemek
iyi olabilir.

@Bahadır:
Paketler sayfası template kullansın, bir de gelişmiş bir arama imkanı sağlasın
yeter. Şu anda bile ilgili bugzilla query'sine direk link var, gayet işimizi
görür.