[Gelistirici] Bugzilla çevirilerini kim yapıyor?

Barış Metin baris at pardus.org.tr
5 Eki 2006 Per 18:42:25 EEST

05 Eki 2006 Per 18:17 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Bugzilla yerine daha kullanışlı bir araç? django anahtar kelimesi ile
> birlikte kullanıldığında bir çağrışım yapıyor mu, ben tamamen yanlış mı
> anlamışım o muhabbeti?

Bugzilla'dan vazgeçiyor olsak bile yeni bir hata takip sistemi yazmaya
çalışmanın doğru olmadığını düşünüyorum. Tamam kullandığımız Bugzilla bizi
bezdirmiş olabilir ama bir de hata takip sistemi projesini idare etmeye
çalışmayalım. Hele bunu çekirdek gruptan hiç beklemeyelim. Alem hata takip
sistemi görmesin bizden, Pardus'u görsün yeter.

Bugzilla'dan kurtulalım diyorsak, Bugzilla'dan kurtulalım. Pek çoklarının
kullandığı Bugzilla işimizi görmemiş olabilir yine de diğerlerinin
kullandıklarına bir bakalım derim.

Örneğin,  Django projesinin de kullandığı Trac'a bakabiliriz mesela. Zamanında
baktığımızda dağıtım gibi çok dallı projeler için uygun değil demiştik. Yine
de bakılabilir, üç sene geçti aradan.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin